Hikmah Pengembara

” Dan hampir semua wajah dan mata perempuan itu memiliki sihir yang mampu mengubah laki laki jadi serigala. maka sebaiknya memang kedua duanya saling menjaga. agar tetap menjadi manusia yang mulia dan tidak berubah menjadi manusia serigala.

Wednesday, June 26, 2013

LAMANYAAAA..... RINDUNYAAAAAA


Rindunya dah lama tak update blog ni, dah hampir 6 bulan aku tinggalkan blog ni tanpa sebarang ungkapan atau ucapan. ishk2...sedih betulkan.... hari ni aku update semula di sebabkan aku rindu pada dunia maya dan NOSTALGIA lama. Terkenagkan segala-galanya yang bermula dalam hidup aku..... Namun siapa kisah dengan perjalanan hidup aku ni.

Namun perjalanan hidup ini ibarat roda yang sentiasa berpusing dan berputar sebelum ia kembali kepada paksi atau koordinat yang asal. Aku masih menunggu saat tiba untuk aku kembali kepada titik asal permulaan kehidupan aku. Insyallah aku masih lagi bersedia dan mencuba untuk terus berada pada satu tahap yang dapat membentuk diri aku sendiri, bukan diri orang lain yang sentiasa terpengaruh dengan keadaan sekeliling.

Ops....sebelum tu aku nak kongsikan pada semua yang aku dah bertukar unit yang dahulunya dalam bidang Network kepada Finance. Insyallah aku masih lagi belajar dan terus belajar untuk meninggkatkan kemahiran hidupku ini. Insyallah...

Jangan ditanya kemana dan di mana aku bekerja..tapi doakanlah untuk kebaikan dah kesejahteraan kepada aku agar aku dapat terus belajar dan bekerja untuk mendapat keredhaan dari ALLAH SWT.

Insyallah

-ACHIK-

No comments: