Hikmah Pengembara

” Dan hampir semua wajah dan mata perempuan itu memiliki sihir yang mampu mengubah laki laki jadi serigala. maka sebaiknya memang kedua duanya saling menjaga. agar tetap menjadi manusia yang mulia dan tidak berubah menjadi manusia serigala.

Sunday, December 30, 2012

AKHIR TAHUN 2012

Assalammualaikum WBKTH....

Akhir tahun yang membawa beribu kronologi dan erti di dalam hidupku ini. Dengan sedikit titipan dalam hidupku untuk di jadikan sebagai suatu pengalaman di dalam hidup ini.

JANUARY
aku tamatkan pengajianku di dalam Bidang Ijazah Sarjan Muda Pengurusan Perniagaan Antarabangsa.
FEBRUARY-MARCH
menimba sedikit pengalaman di dalam memastikan aku untuk terus maju kehadapan, menguruskan perniagaan keluarga dengan menjual di pasar dan juga berkebun di rumah
APRIL - MAY
menyertai program SL1M TM di Melaka selama 2 bulan, bertemu dengan ramai kenalan di dalam meningkatkan kemahiran softskill dan juga interpersonal skill.
Teman-teman di SL1M : ( Kaum Adam je.. yang Hawa ramai sangat )
Dean, Ahmad,Kayrull, Syaq, Ubai, Aril, Wahyu, Fuad, Bang Jie, Fadzli, Arewe, Auk, Zimi, Baz, Rusydi, Epul, Arif, Ustaz Hanif, Hafiz, Hery, Epy , Azri , Puteh, Izzat, Ilham dan juga MBA 

JUN - NOV
berada di Kuala Lumpur untuk menjalani On Job Training selama 6 Bulan. Pengawalan OJT di beri beribu kepercayaan yang memenuhi ruang pemikiran sehingga tidak di fikirkan apa yang bakal berlaku di penghujung dan pertengahan perjalananKU ini. Pertengahan perjalanan itu Ombak mula menunjukan geloranya sehingga pantai tidak mampu untuk berbuat apa-apa. namun pengakhiranya sekali AIR mula BAh...Pantai pun turut Berubah.... Harapan yang layu bagaikan..madu yang terasa kelatnya.
Teman-teman OJT
Yat, Aishah, Aina, Ims, Yaya, Fatin, Wani

DEC
memulakan tanggungjawab sebagai Assistant Manager, TM Government secara kontrak selama 6 Bulan. berbekalkan keazaman dan keinginan untuk menimba pengalaman dan juga membantu keluargaku serta IBUKU yang tercinta. Insyallah

Untuk Makluman semua bagi mendapatkan kalender kuda 2013 bolehlah dapatkan di link yang di berikan.

http://chromosome.wordpress.com/2012/12/02/kalender-kuda-2013-free-to-download-and-print/

1 comment:

Liyana Zakaria said...

Assalamualaikum. Saya Liyana, ada dapat offer untuk jadi SL1M Trainee TM start next week. Boleh share tak experience semasa jadi SL1M Trainee TM, n selepas itu? Boleh hubungi saya menerusi emel: liyana.zakaria85@gmail.com . Terima kasih.