Hikmah Pengembara

” Dan hampir semua wajah dan mata perempuan itu memiliki sihir yang mampu mengubah laki laki jadi serigala. maka sebaiknya memang kedua duanya saling menjaga. agar tetap menjadi manusia yang mulia dan tidak berubah menjadi manusia serigala.

Sunday, December 26, 2010

FEStKUM 2010

13 sampai 20 hb mmg aktiviti yang paling menggembirakan buat aku sebab apa...sibuk ngan aktiviti..br lepas exam kot 12 hb tu.....n then my friends 3 orang dah caloooo....( hbs bljr)....yang tinggal saki baki semester hadapan baru habs...blajar......

aku pun nak chaloo juga.......tapi kena tunggu tahun depan...heheheeeee... cerita bab FEStKUM '10..byk pengalaman yang aku nak kongsi...tapi nak kongsi gambar dulu....sbb byk gambar yg aku dapt ambil masa FEStKUM '10 br2 ni ni antara ganbarnya .....
ni time senam seni


picture semua sukarelawan dan peserta FEStKUM '10 UUM

ni acara bahagikan tag

Tarian India Klasik

Nyanyian antarabangsa

tarian china

rampai tari melayu

ni antara acara yang sempat aku rakamkan sepanjang festival ini berlangsung.... tahniah kepada UUM wlupun dapat tempat ke enam...k....


No comments: